A. Wortmeier, A. Calepso, C. Kropp, M. Sedlmair, und D. Weiskopf. Dataset, (2022)Related to: Wortmeier, A.-K., Calepso, A. S., Kropp, C., Sedlmair, M. & Weiskopf, D. (2023). Configuring augmented reality users: analysing YouTube commercials to understand industry expectations. Behaviour & Information Technology, 43(2), 371-386. doi: 10.1080/0144929X.2022.2163693.
Y. Boeva, T. Wortmann, C. Kropp, und A. Menges. The Routledge Companion to Ecological Design Thinking : Healthful Ecotopian Visions for Architecture and Urbanism, Kapitel 3.12, Routledge, New York, 1 Edition, (2022)
P. Bernhagen, und U. Remer. Einstellungen und Verhalten in der empirischen Sozialforschung : Analytische Konzepte, Anwendungen und Analyseverfahren, Springer, Wiesbaden, (2019)
A. Blessing, F. Kliche, U. Heid, C. Kantner, und J. Kuhn. Grenzen und Möglichkeiten der Digital Humanities, 1, Forschungsverbund Marbach Weimar Wolfenbüttel, Wolfenbüttel, (2015)